Рубрика: Аудио и видеотехника
Симулатор на виртуелниот простор
Автор: Миле Серафимовски
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во

Емитер 9/1999.

Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.


Работата на дигиталниот ревербератор најчесто се сведува на создавање мноштво задоцнувања. Тоа е слично на задоцнувањата што порано можеле да се остварат со затворена јамка од магнетна лента, со некаков запис, која поминува преку повеќе магнетни глави за репродукција; ограничувањата на бројот на задоцнувањата и нивните вредности потекнуваат од механичките димензии, бројот на главите и растојанието меѓу нив, а трајноста е ограничена со трошењето на лентата која поминува многу пати покрај главите.
Достигнувањето на природната реверберација, сепак, е навистина тешко и некои производители се трудат да ја остварат, меѓу нив и фирмата TC Electronic чија најнова VSS - Virtual Spase Simulator технологија се обидува да ја достигне природната реверберација.

Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 9/1999. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.

Статии со слична содржина