Рубрика: Аудио и видеотехника
Флуоресцентно и ЛЕД светло за телевизиско осветлување
Автор: Калина С. Андонова
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во

Емитер 1/2010.

Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.


Телевизијата почнува и завршува со светлото. Без светло не постои можност да се добие слика. Логичен заклучок е дека светлото за телевизијата, но и за филмот, е многу битно, а најдобро е кога не се забележува во сликата, односно кога така добро го заменува природното осветлување во природните сцени, што човечкиот мозок смета дека сцената е дел од реалниот свет. За добро да биде осветлена една сцена потребно е знаење и големо искуство. Од друга страна, како минуваат годините се менуваат камерите, но иако не со таква динамика, се менува и технологијата на елементите за осветлување.

Познато е дека камерите станаа многу поосетливи, благодарејќи на континуираниот развиток на деловите кои создаваат слика, овозможувајќи да се намали нивото и снагата за осветлување потребна за создавање квалитетно видео, а со тоа класичните светлосни тела се заменија со поприродни и посовремени со напредна технологија елементи. Тој факт резултираше и со други придобивки, од кои најбитни се намалено греење од расветните тела и заштеда во електрична енергија.

Клучни зборови:

Студио со флуоресцентно осветлување

Студио со LED светло.

LED светло за на камкордер

Распоред на светла за ТВ-студио за вести

Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 1/2010. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.