Рубрика: Автомобилска техника
Сензори кај автомобилските мотори: Сензори за бројот на вртежи и аголната позиција на работната оска
Автор: Марјанчо Шереметкоски
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во

Емитер 1/2008.

Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.


Како што видовме во претходните два написи (ЕМИТЕР 6 и 7-8/07), едни од основните сензори кои се користат при електронското управување со моторот се сензорите за бројот на вртежите и аголната положба на работната оска (радилица, коленесто вратило, Crankshaft). Што сé кажуваат овие сензори на електронската контролна единица (ECU)? Зошто сé почнува од нив?

Исправки и дополнувања:
Редослед на цилиндрите

На дијаграмот на слика 8 погрешно е означен редоследот на цилиндрите. Точниот редослед треба да биде 1 – 3 – 4 – 2.


Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 1/2008. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.