Емитер 5/2009.
Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.
Во претходниот напис се задржавме на распознавање на неисправноста и толкување и коментари за симптомите што укажуваат на неисправност во системот за управување. Во ова продолжение ќе се задржиме на отстранување на дефектите, а заклучокот ќе биде проткаен со драгоцени совети кои секогаш се добредојдени за ентузијастите и автомеханичарите што ги практикуваат овие поправки.
На ред доаѓа отстранувањето на дефектот, т.е. поправка на системот за управување. Се работи за класичен автомеханичарски зафат за кој е потребно соодветно искуство и алат. На крајот, потребно е центрирање на предницата кое се врши во соодветните сервисерски работилници кои располагаат со опрема за центрирање.
На стр. 56 во средната колона во седмиот (7) ред од горе надолу наместо “...да се затегне луфтата на јабучиците“ треба да стои “...да се затегне луфтата на запчестата летва“. Значи зборот јабучиците да се замени со зборовите запчестата летва.
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 5/2009. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.