Рубрика: Автомобилска техника
Мотори со суви корита
Автор: Томе Скендеровски
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во

Емитер 2/2011.

Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.


Изглед на внатрешноста на суво корито.

Моторите со внатрешно согорување со суви корита (картери) кај авионите ги има од поодамна, а кај моторните возила, особено оние од кои се бараат врвни експлоатациони и безбедносни перформанси се задолжителни, затоа што едноставно без нив не се може. Како да се "дојде" до мотор со сув картер, како тоа се реализира, зошто без нив кај одредени категории на возила не се може и кои се позитивните а кои негативните страни на моторите со суво корито ќе прочитате во текстов што следува.

За наша среќа, творечката слобода и фантазија на инженерите се бесконечни. Токму нив можеме да им заблагодариме за појавата на моторите со суво корито (или сув картер). Причините за ова ќе ги разделам во четири групи како што следува.

Клучни зборови:
Изглед на внатрешноста на суво корито.

Изглед на внатрешноста на суво корито. Маслото само се слива веднаш бидува шмукнато од рутовите пумпи и транспортирано до специјалниот резервоар.

Основните склопови од системот за подмачкување на моторот со суво корито

Изглед на внатрешноста на суво корито.

Моторот е превртени и очигледна е малата дебелина (висина) на сувото корито

Моторот е превртени и очигледна е малата дебелина (висина) на сувото корито

Рутова шмукачка пумпа.

Рутова шмукачка пумпа. Ги има неколку, независни се една од друга.

Изглед на внатрешноста на сложениот склоп на пумпи

Изглед на внатрешноста на сложениот склоп на пумпи (првата е запчеста за висок притисок, а останатите 4 се шмукачки од рутов тип)

Склопот на пумпи на своето работно место

Склопот на пумпи на своето работно место

Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 2/2011. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.