Рубрика: Автомобилска техника
VGRS – варијабилен сервоволан на Toyota
Автор: Љубиша Трипуноски
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во

Емитер 5/2003.

Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.


Новото издание на теренецот Toyota Land Cruiser (Тојота Ленд Крузер) претставен на ланскиот париски салон на автомобили, донесува и неколку интересни технички подобрувања од кои посебно се истакнува варијабилниот серво волан (Variable Gear Ratio Stering - VGRS). Со овој систем воланот на Land Cruser има само 2,4 завртувања (кругови) од едната до другата крајна позиција при паркирање или некое слично маневрирање и 3,5 завртувања од едната до другата крајна позиција при високи брзини на движење. Овој систем треба значително да придонесе за подобрување на сигурното и поудобно управување со возилото. Станува збор за систем кој е прв од ваков тип и чија примарна задача е да се добие подобар одѕив на воланот, полесно маневрирање и подобрување на стабилноста.

Клучни зборови:

Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 5/2003. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.