Емитер 12/2006.
Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.
Малку постарите генерации сигурно ќе се сетат на она време кога кај нас се појавија револуционерните конзоли за играње кои предизвикуваа масовна "збудаленост" помеѓу помладата машка популација. Јас се сеќавам многу добро, бидејќи бев дел од таа популација, трошејќи го последниот "денар" на катастрофално пикселизираните ликови и ужасно дизајнираниот виртуелен простор. Но, денес, тие катастрофално пикселизирани ликови прераснаа во тридимензионални објекти кои едвај можеме да ги разликуваме од реалната слика по кои се правени, додека виртуелниот простор е толку идеално дизајниран, неограничен и логички поврзан, при што нашиот мозок може лесно да ја изгуби врската помеќу реалноста и хипотетичната компјутерска реалност.
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 12/2006. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.