Според 94% од потрошувачите точните информации за производот се важни при онлајн купувањето. Споредено со лани, ова е раст од 11%. Недостатокот на добри информации за производот прави дури 53% од купувачите да сакаат да купуваат на друго место.
Минатата година, истражувањето покажа дека 83% од онлајн купувачите сметаат дека информациите за производот се важни при нивната одлука за купување. За една година, овој удел порасна за 11%. Овие податоци доаѓаат од најновиот извештај на понудувачот на решенија за информации за производи, Inriver. Во анкетата биле опфатени 6000 потрошувачи од САД, Велика Британија и Германија, кои ги споделиле информациите за нивните искуства при купувањете преку Интернет.
Податоците покажуваат дека 82% од купувачите сметаат дека гледањето на еко-акредитациите на производот е важно или суштинско кога купуваат онлајн. Јасно е дека брендовите треба да ја направат одржливоста клучен принцип на која било дигитална полица, со еколошките акредитации на производот напред и во центарот. Ова ги вклучува и изворите на суровини, работните практики и секој рециклиран материјал, да наведеме само неколку од работите. Исто така, треба да бидат вклучени и локалните регулативи за одржливост, доколку е тоа применливо. Но, одржливоста оди подалеку од дигиталната полица. Според извештајот, брендовите треба да размислат и за пакување што може да се рециклира и курири со неутрален јаглероден отпечаток, со цел да ја направат доставата на производот поодржлива.
Истражувањето го зеде предвид и тоа како купувачите реагираат на неточни информации за производот. Речиси половина од потрошувачите (47%) сметаат дека тоа е фрустрирачки, додека 36% дури се чувствуваат лути поради тоа. Овие наоди се и за 2 процентни поени повисоки од минатата година. Дополнително, повеќе од половина од потрошувачите (53%) сакаат да купуваат на друго место откако ќе наидат на лоши информации за производот. Од клучно значење е онлајн продавниците да споделуваат точни информации за производот, доколку сакаат да постигнат повисоки конверзии.
Покрај тоа што имаат точни информации за производот, продавниците можат да размислуваат и за различните начини да ги презентираат деталите за производот. Мало мнозинство, 39% од потрошувачите, им даваат предност на писмените описи на производите. Сликите се на второ место (25%), а потоа следат оценките на клиентите (18%). Уште помала група претпочита видеа од производите (12%).