Емитер 7-8/2003.
Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.
Разводниот механизам е срцето на моторот т.е. еден од најважните механизми на моторот. Од него најмногу зависи дали моторот ќе биде брзооден, т.е. колкав ќе биде максималниот број на вртежи, а согласно на тоа и максималната силина која ја дава моторот. Ова особено е изразено кај тркачките ото-мотори каде што зголемувањето на бројот на вртежи се користи како основно средство за зголемување на моќноста на моторот. Во текстот што следува во кратки црти ќе биде прикажан класичниот вентилски разводен механизам со брегасто вратило кај четиритактните мотори.
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 7-8/2003. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.