Рубрика: Информатика
Стратегии на маркетинг огласи за рекламирање на интернет (2)
Автор: Ива Зафировска
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во

Емитер 7-12/2020.

Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.


Со развојот на интернетот и интензивирањето на неговото користење неминовно се наметна потребата за огласување и рекламирање во овој медиумски простор. Но, огласувањето и рекламирањето во овој простор набиен со информации, не ниту малку едноставно и побарува посебна подготовка и стратегија за вашата реклама да допре до вистинската целна група. Во минатиот напис и во овој зборуваме за начините и патиштата што ќе ви овозможат ефективна реклама со минимален влог.

Во ова второ продолжение разговараме за видовите на онлајн маркетинг, за тоа што е и како функционира платениот оглас, односно PPC и за тоа како се одвива огласувањето преку интернет пребарувачи.

Клучни зборови:

Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 7-12/2020. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.