Емитер 204 - 4/2022.
Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.
За да се рекламираме на Facebook и Instagram треба да бидеме креативни, да ги анимираме купувачите за да можат да кликнат на рекламата, да бидеме интересни, но не пренападни и здодевни. Оваа тема е секогаш актуелна, затоа решивме да ви дадеме конкретен одговор.
Некои истражувања досега покажуваат дека дури 60,6 % од сите корисници на интернет имаат профил на Facebook и на Instagram. Замислете само колку од нив се потенцијални купувачи! Facebook и Instagram имаат дури 18 места определени за реклама, како на пример – news feed, Facebook Marketplace, video feed, десна колона на десктопот, Messenger Inbox, Facebook Story, Messenger story, Facebook Search results.
Што се однесува за Instagram, тука рекламирањето е поедноставно, и тоа е овозможено преку news-feed, explore feed и Instagram story засега, но се очекуваат и промени.
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 204 - 4/2022. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.