Рубрика: Аеронаутика
АРЈ21 Ксиангфенг – кинески влез на пазарот за патнички авиони
Автор: Александар Тошоски
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во

Емитер 1/2011.

Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.


АРЈ21 Ксиангфенг – кинески влез на пазарот за патнички авиони
Досега кинеската воздухопловна индустрија главно произведувала воени воздухоплови кои биле лиценцирани и нелиценцирани копии главно на советски оригинални модели. Кинеските цивилни патнички авиони биле адаптирани воени транспортери наменети, пред сè, за кинескиот пазар. АРЈ 21 Ксиангфенг (Летечки Феникс) е прв кинески патнички авион проектиран од почеток како таков. Со него Кинезите имаат амбиции да се пробијат и на меѓународниот пазар.

Технички карактеристики:

АРЈ21-700
Екипаж: пилот и копилот; Седишта: 90 во една класа, 78 во две класи; Должина: 33,46m; Распон на крилата: 27,28m
Височина: 8,44m; Долет на максимално натоварен авион: 2200km; Максимална крстосувачка брзина: 0,85mah

АРЈ21-900:
Екипаж: пилот и копилот; Седишта: 105 во една класа, 98 во две класи; Должина: 36,35m; Распон на крилата: 27,28m
Височина: 8,44m; Долет на максимално натоварен авион: 2200km; Максимална крстосувачка брзина: 0,85mah

 

Од промоцијата на авионот

Сцени од процесот на конструкција

Пилотската кабина

Комфорна патничка кабина

Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 1/2011. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.