Рубрика: Информатика
Два од ВИ гигантите преговараат за спојување
Автор: Ива Зафировска
Објавено на 17.12.2024 - 13:30

Omnicom Group е во преговори за преземање на Interpublic Group. Евентуалниот договор би можел да ја зголеми вредноста на Interpublic на некаде помеѓу 13 и 14 милијарди долари.

Конгломератот за рекламирање и маркетинг услуги, Omnicom Group е во напредни преговори за преземање на Interpublic Group, објави во неделата Wall Street Journal (WSJ). Договорот, доколку преговорите поминат, би можел да ја постави вредноста на Интерпублик на некаде помеѓу 13 и 14 милијарди долари, без долгот. Ако биде постигнат, договорот се очекува да привлече регулаторна контрола бидејќи ќе го комбинира третиот по големина купувач на реклами во светот – Omnicom, со четвртиот по големина – Interpublic. Седиштето на двете компании е во Њујорк.

Interpublic поседува брендови како McCann, Weber Shandwick и Mediabrands, а од петокот имаше пазарна вредност од околу 10,9 милијарди долари. Omnicom е проценет на 20,2 милијарди долари и поседува компании како BBDO и TBWA. WSJ известува дека трансакцијата би можела да биде објавена веќе оваа недела, додавајќи дека не се познати точните услови на спојувањето.

Комбинираните приходи на идната компанија би биле повеќе од 20 милијарди долари, врз основа на податоците од 2023 година. Подемот на алатките за ВИ во куќата обезбедени од трети лица, продавачи или дигитални платформи, ги предизвикува традиционалните рекламни агенции бидејќи клиентите се свртуваат кон поевтини и побрзи алтернативи .

Клучни зборови: