Во FT 1000-рангот на најбрзорастечките европски компании, 95 се бизниси за е-трговија. Огромното мнозинство од овие компании се од Германија, како што се WLDOHO и KoRo. Италија (24) и Франција (12) се, исто така, добро застапени.
FT 1000 е годишно рангирање на најбрзорастечките компании во Европа. Неодамна Financial Times и Statista го објавија седмото издание на FT 1000. Рангирањето се базира на растот на приходите помеѓу 2018 и 2021 година.
Листата вклучува 95 компании во индустријата за е-трговија. Поголемиот дел од брзорастечките бизниси за е-трговија се од Германија, поточно 41 компанија. Меѓу нив се брендот за бричење WLDOHO (бр. 56) и продавачот на храна KoRo (бр. 70).
Италија е на листата со 24 бизниси, а подоцна следат Франција (12), Обединетото Кралство (7) и Холандија (4). Полска, Шпанија, Литванија и Чешка се исто така претставени со најмногу 3 компании.
Иако најрангираните компании се од Германија, Холандија доминира во топ-5 на е-трговија. Меѓу фаворитите се британскиот пазар Onbuy, холандскиот сервис за враќање Returninsta и италијанскиот моден трговец Baroni.
1. Onbuy, Обединето Кралство (бр. 25)
2. Ретурнинста, Холандија (бр. 29)
3. Stoov Heating Cushions, Холандија (бр. 36)
4. Барони, Италија (бр. 40)
5. Мет Слипс, Холандија (бр. 41)
Бидејќи рангирањето се заснова на растот на приходите во трите години до 2021 година, тоа е сериозно погодено од ограничувањата на Ковид-19, пишува Фајненшл Тајмс. Во однос на е-трговијата, „карантините беа благодет за бизнисот“. Ова е во остар контраст со денес, пишува рангирањето: „Како што војната на Русија во Украина продолжува и земјите низ Европа се соочуваат со закана од економска рецесија, овие одолговлекувања на растот [пониски ризичен капитал-инвестиции] ќе се зголемат“.