Водородни бустери

Почитувани,
Би сакал да ве замолам, доколку имате можност, да објавите статија за користењето на водородот како "помошно гориво" кај автомобилите со помош на т.н. HHO генератори, во која ќе дадете ваше стручно мислење за тоа. На интернет има многу видеа и сајтови во врска со оваа тема. Еден од подобрите сајтови е "мој ауто на воду" каде што има детаљни објаснувања за тоа како да се направи HHO генератор. Знам дека во претходните броеви имате пишувано за користењето на водородот како гориво, па мислам дека во тој контекст може да се дообјасни и користењето на водородот како бустер во согорувањето на фосилните горива. Мислам дека со тоа ќе придонесете за разјаснување на многу дилеми околу оваа тема за која се создаде голема фама и кај нас.
Исто така, ме интересира дали во иднина можете да објавите нешто и за мерачите на проток на течности (вода) како и за нивното баждарење. Во практика користам мерач од "Михајло Пупин" EMS-ID, кој мери моментален проток во литри во секунда и вкупен проток во метри кубни и имам проблем со неговото баждарење.
Дане Митрев

"Водородните бустери" за мотори со внатрешно согорување, всушност, ја зголемуваат потрошувачката на гориво. Премисата е во тоа што автомобилот има резервоар со вода, која со електролиза се разложува до водород и кислород коишто потоа се користат како гориво, со што наводно ќе се намали потрошувачката на бензин. Но ова не е случај бидејќи енергетската ефикасност на електролизата е околу 70%, а електричната енергија потребна за неа се добива од алтернаторот или динамото на автомобилот, кој, пак, за својата работа црпи енергија од моторот на автомобилот. Во најдобар случај, преку водородот искористен како гориво се враќа само околу 50% од енергијата што моторот ја троши за процесот на добивање на истиот водород преку електролиза. Чиста загуба!
За оваа тема ќе подготвиме посебен напис во некој од наредните броеви, а ќе се потрудиме да подготвиме напис и за мерачите на проток на флуиди.
Александар Тошоски