Daktela Chatbot ја претставува најновата еволуција во интеракцијата со корисниците на контакт центарот. За разлика од класичните, кои работат врз основа на воспоставено сценарио, тој нуди софистицирани алгоритми за контекстуално расудување и решава проблеми слични на луѓето. Способен е да остварува 1700 повици во минута. Дали ова ќе ја потисне потребата од оператори?
Овој бот, заснован врз напредна вештачка интелигенција, се сеќава на контекстот на интеракцијата и побрзо наоѓа одговори на сложени кориснички прашања.
„Мислам дека вештачката интелигенција нема да ги замени луѓето. Таа е во центарот на вниманието во моментов и може многу добро да извршува многу задачи, можеби и подобро од луѓето. Но, многу од задачите сè уште не можат да се завршат само со неа. Идеална е за некои едноставни задачи кои веќе имаат структура за конкретна работа која ќе ја решава побрзо и полесно.Тоа не е можно со луѓето“, вели Ричард Бар, основач на Daktelа.
Неколку од имплементираните бот функционалности во овој контакт центар се резимирање на комуникациската нишка, подобрување, забрзување и зголемување на автоматизацијата на комуникацијата за пишување текст. Па така, новото решение ја елиминира потребата од читање на сите електронски пораки.
ChatGPT ја забрзува навигацијата во системот, така што агентот може да се фокусира на брзо прегледување на историјата на корисникот додека комуницира со него. Контакт центарот им овозможува на агентите само да напишат листа на главни точки за разговор кои автоматски се прошируваат во пропишана е-пошта.
И тоа со сите формални и комуникациски барања, преку GPT-3.5. Во исто време, агентот може да ја означи и напише реченицата во различен стил, за да звучи поформално или поинтимно.
„Она што е навистина совршено е тоа што ботови за разговор, глас или е-пошта работат 24/7 во текот на целата година“. Не мора да потрошите многу време да ги обучувате ако вашиот вработен се откаже. „Штом ќе научите бот како да го користи вашиот систем или да реши проблем, тој ќе го направи тоа совршено, со помалку простор за грешки“, вели Ричард.
Тој тврди дека ова решение е идеално за компании кои имаат повеќе од десет вработени бидејќи со толку многу луѓе има огромна количина на комуникација која треба дополнително да се покрие.
„Пред пет години не беше така, но сега е лесно да се предава вештачка интелигенција. Тоа може да им помогне на компаниите да бидат побрзи и поефикасни. Во нашето решение можеме да ја вклучиме целата комуникација, од секој канал и затоа сме единствени. Не треба да потрошите еден тон пари за наоѓање нови луѓе кои ќе тренираат за работа со системот“, заклучува Ричард.
Компанијата планира посеопфатен иновативен проект, во текот на кој ChatGPT ќе стане дел од целото портфолио на производи и ќе ја создаде првата вистинска секанална вештачка интелигенција. Од неодамна ги има и на нашиот пазар.