Рубрика: Аеронаутика
Скрамџет мотори
Автор: Александар Тошоски
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во

Емитер 6/2007.

Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.


Долго време за погон на различни летала се користеле два типа мотори: млазни и ракетни. Двата типа мотори имаат недостатоци. Млазните мотори можат да постигнат максимална брзина од околу 2,8 маха, додека при поголеми брзини заради преголемиот проток на воздух се прегреваат и "зарибуваат". Недостаток на ракетните мотори е тоа што за разлика од млазните мотори кои користат атмосферски кислород за согорување, треба да носат резервоари со оксидатор. Расчекорот меѓу овие два типа на мотори го пополнуваат рамџет и скрамџет моторите.

Клучни зборови:

Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 6/2007. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.