Емитер - Списание за наука и техника Емитер - Списание за наука и техника

-

::Импресум ::Претплата ::Услуги ::Маркетинг ::Соработка ::Контакт

Пребарување:
Најава:
Email: Лозинка: Регистрирај се

E-Prodavnica

OnlineBroj

Sorabotka

Рубрика: Информатика

Сервисот на Неоком

Автор: Сашко Таневски

Објавено на: 04-12-2017 18:34



 Од формирањето на Неоком на 1 мај сега веќе далечната 1990 година, сервисот е една од примарните дејности на оваа фирма. Тоа пред сè се однесува на сервисирањето на Enterprise системите каде фирмата има 27-годишна традиција. Сервисот на Неоком е овластен и авторизиран сервис за производите на HP Enterprise (Gold Service Partner Servers, Storage, Networking, Services), HP Inc. (Gold Service Partner), Samsung (printers, monitors, PC, Large Format Dispays), EIZO (monitors), Fujitsu (scanners, printers), Eaton/Powerware (UPS), Cisco, Gamatronic (UPS), TallyGenicom (printers) како и за постарите производи од DEC (Digital Equipment Corporation), Compaq и HP. Притоа, вкупниот статус на Неоком кон HP Enterprise е на највисоко ниво и означено како HP Enterprise Platinum Partner. За сервисирање на производите од претходно споменатите компании, сервисерите на Неоком се обучени и сертифицирани од страна на самите компании. За потребите за сервисирањето на производите од HP Enterprise, DEC, HP и Compaq Сервисот поседува соодветна локална залиха на резервни делови наменети исклучиво за сервисирање на уредите од фирмите што имаат склучено договор за одржување со Неоком.
Покрај тоа, Сервисот обезбедува и софтверска поддршка за производите на Microsoft, VMware, CheckPoint, Palo Alto Networks, VEEAM, Promethean и други производители.
Неоком нуди повеќе типови на СЛА договори. Освен класичната гаранција на уредите, што се спроведува во согласност со законската регулатива, постојат и други типови на услуги за одржување на компјутерската опрема. Највисокото ниво на SLA е 6h CTR (Call To Repair). За договорите од овој тип сервисот на Неоком има посебен склад на резервни делови, што се чуваат за секој корисник посебно, во зависност од договорот. Следното ниво е 24х7 4h, што означува поддршка 7 дена во неделата, 24 часа, со време на интервенција кај корисникот во период од 4 часа. За овие типови на договори се користат деловите од локалниот склад, но не е дефинирана временската рамка за комплетирање на поправката. Наредното ниво на класичен договор е 13х5 5BD, што означува поддршка кај корисникот во работните денови во неделата, во текот на работното време. Последнот ниво на SLA е NBD (Next Business Day), што претставува продолжена гаранција на уредите. Оваа опција е присутна кај HP Enterprise и HP Inc. уредите, притоа networking производите кај HP Enterprise имаат life-time warranty. Тоа значи дека трошокот за замена на самиот уред е бесплатен, но во овој дел не се вклучени транспортните трошоци.
Kaj HPE уредите постои можност за инсталирање на HPE IRS (Integrated Remote Support), со што се овозможува и автоматска дојава за настанатите хардверски проблеми на уредите на корисникот. Автоматската дојава се добива во форма на mail на support@neocom.com.mk, како и на назначените mail адреси на корисникот. Автоматската дојава ја извршува соодветниот HPE Call Centre. За HPE Enterprise уредите со повисока форма на договор (6Н, 24х7) освен по mail HPE Call Centre известува и телефонски преку дежурниот телефон или директно, преку мобилен телефон на вработените во сервисот на Неоком.
По активирање на подршката кај НРЕ, корисникот се додава во mail групата на веб-страницата на производителот преку која ќе биде информиран за новите верзии на software/firmware на инсталираните НРЕ уреди кај нив.

Пријава на дефекти
Пријавата на дефекти во тек на работно време на сервисот (8.30 h -16.30h) може да се направи преку електронска пошта (servis@neocom.com.mk) или преку телефон на прием на сервис 02/55 11 231. Пријавата на дефекти вон работно време, како и во деновите сабота, недела и државни празници, се изведува преку е-поштата на Сервисот или преку дежурниот телефон 02/55 112 94. За Enterprise уредите за кое постои повисоко ниво на договор за одзив и сервисирање, сервисот на Неоком обезбедува дежурен сервисер со обврска да одговори на сите настанати проблеми вон работното време.
Информирањето на корисниците околу статусот на сервисирање на нивните уреди се изведува преку Неоком OTRS HelpDesk системот. Преку OTRS HelpDesk системот корисниците може да добијат информации дали нивниот уред е поправен, дали се чека дел итн. Ова пред сè се однесува за уредите што не се на Enterprise ниво (PC, Notebook, printers).

Мониторинг и дојавување
Времето на реакција по пријавата за настанатиот проблем е од веднаш до 4 часа од повикот, во зависност од нивото на настанатиот проблем (критично/помалку критично/небитно за функционирaње на целиот систем). Поправката на пријавениот уред се изведува веднаш доколку делот го има во залихата на локалниот магацин на сервисот на Неоком или во магацинот на Неоком. Доколку делот го нема на залиха и треба да се порача преку сервисниот канал на Неоком, времето на поправката е 3 до 5 работни дена.

комерцијален напис







Euroimpex

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Kabtel

Overnet

Alfaaudio

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

www.loging.mk

www.fitr.mk

Pretplata

GoEnglishMak

Tehnik Servis

Astronomija

365.com.mk

webparking.com.mk