Рубрика: Информатика
Вирален маркетинг
Автор: Ива Манова
Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во

Емитер 4-6/2017.

Нарачајте го овој број или најавете се за да ја прочитате целата статија.


Интернетот е медиум којшто воведе темелни промени во подрачјето на комуникациите, забавата и трговијата. Компаниите го користат за комуникации со добавувачите, соработниците и со клиентите. Тие преку интернет продаваат, нарачуваат, примаат нарачки и се натпреваруваат за своите производи и услуги (остваруваат маркетиншки активности за рекламирање на своите производи и услуги).

Клучни зборови:

Ова е само дел од статијата која во целост е објавена во Емитер 4-6/2017. Нарачајте го овој број за да ја прочитате целата статија, а ако веќе го имате купено електронското издание најавете се за да го прочитате.